Bibók János # 4 (senior)
"Első vers
enyemre extra kevés motorozás és alvás után érkeztem.
Dunavecsén remek, technikás (kezdőként majdhogynem nehéz) pálya és pergő szervezés fogadott. Az első futamban mint újonc utolsónak hívtak a rajhoz így rossz pozícióból rajtoltam. A számomra teljesen idegen pályán egy helyet előre jőve fejeztem be az első futamot. Második futamom az első mása volt, talán magabiztosabban mentem, de a kondi hiányával így sem lett jobb eredményem. Motorom végig üzembiztosan, jó erőben működött, még Déczi Balu is megkergette vele Matern Balázst..
Várom a következő versenyt, remélem jobb erőnléttel a 4. helynél előbb is tudok végezni.
Pitbike versenyre több embert toborzással, sok-sok marketinggel, reklámmal, megjelenéssel lehet csalni.
Köszönöm a jó, családias hangulatot, és a pitbike.hu szakmai segítségét!"

Dunavecsén remek, technikás (kezdőként majdhogynem nehéz) pálya és pergő szervezés fogadott. Az első futamban mint újonc utolsónak hívtak a rajhoz így rossz pozícióból rajtoltam. A számomra teljesen idegen pályán egy helyet előre jőve fejeztem be az első futamot. Második futamom az első mása volt, talán magabiztosabban mentem, de a kondi hiányával így sem lett jobb eredményem. Motorom végig üzembiztosan, jó erőben működött, még Déczi Balu is megkergette vele Matern Balázst..
Várom a következő versenyt, remélem jobb erőnléttel a 4. helynél előbb is tudok végezni.
Pitbike versenyre több embert toborzással, sok-sok marketinggel, reklámmal, megjelenéssel lehet csalni.
Köszönöm a jó, családias hangulatot, és a pitbike.hu szakmai segítségét!"
Üdv BibókJános
Dékány Dávid #87 (midsize)
Életem első p
itbike versenyén vettem részt. Nem volt sok időm felkészülni, hiszen a verseny előtt 1 héttel hoztam el a motort.
A versenyről: a szabadedzésen sikerült kiismernem a pálya nyomvonalát, azonban a kopott hátsó gumival voltak problémáim.
Napi licences indulóként utolsóként választhattam rajt pozíciót, így nem sok helyet kaptam a másik két versenyzőtől akik mellettem álltak. Az első futamban folyamatosan üldöztem az előttem lévőt, de megelőzni már nem tudtam. A második futam 4. körében lefulladtam így mindenki elment előlem.
A technikával annyi problémám volt, hogy folyamatosan nyúlt a kuplung bowdenem (ezért is fulladtam le) így menet közben kellett feszítenem.
Összesítettben az 5. helyet szereztem meg.
A hátralévő 2 futamon még nem tudom ott leszek-e, de annak érdekében, hogy nagyobb eséllyel tudjak indulni: szinte minden nap edzéssel készülök.

A versenyről: a szabadedzésen sikerült kiismernem a pálya nyomvonalát, azonban a kopott hátsó gumival voltak problémáim.
Napi licences indulóként utolsóként választhattam rajt pozíciót, így nem sok helyet kaptam a másik két versenyzőtől akik mellettem álltak. Az első futamban folyamatosan üldöztem az előttem lévőt, de megelőzni már nem tudtam. A második futam 4. körében lefulladtam így mindenki elment előlem.
A technikával annyi problémám volt, hogy folyamatosan nyúlt a kuplung bowdenem (ezért is fulladtam le) így menet közben kellett feszítenem.
Összesítettben az 5. helyet szereztem meg.
A hátralévő 2 futamon még nem tudom ott leszek-e, de annak érdekében, hogy nagyobb eséllyel tudjak indulni: szinte minden nap edzéssel készülök.
Serbán Péter #409 (sport 140)
A pálya nagyon

Köszönöm én is mindazok segítségét, akik megvalósították, hogy itt lehessen a verseny.
Én jól éreztem magam és még kupa is került a kezembe. Emiatt nagyon boldog vagyok.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése