Forrás: www.motorinfo.hu
bigiboy, 2010. április 16., péntek, 10:48
Alig érnek térd fölé, alig haladják meg a száz köbcentit, mégis, még véletlenül sem szabad játékszernek nézni őket!
Már idehaza is
hódít a liliputi motokrossz, vagyis a pitbike versenyzés. Az Amerikában
(hol máshol?) megszülető sport lassan önálló szakággá növi ki magát
Magyarországon is, sorra nyitnak a pitbike pályák, a "pitbikerek"
tehetségüket kupasorozatokba tömörülve bizonygatják.
Ránézésre talán megmosolyogtatóak ezek a kis sámlik,
az ércesen hörgő hang mögött azonban komoly technikai tartalom van
elrejtve. Megkértük az ország egyik legjobb pitbike versenyzőjét,
mutassa be nekünk „játékszereit”.
MI-videóteszt: Bucci Moto BR1-F4...
Bucci Moto BR1-F4 - TECH
|
|
Katt a képre, galéria nyílik!
Motor: YX 150 cc 4 szelep Sebesség: 4 fokozat N1234 Karburátor: Molkt 26 mm Légszűrő: szivacsos DT1 Lánc: DID 420 Váz: króm-molibdén Lengővilla: aluminium Futómű: Paioli versenyfutómű, állítható kompresszió/csillapítás Központi rugózás: Sachs, szintén állítható Lábtartó: hőkezelt acél Első fék: Formula, 210-es tárcsa Hátsó fék: Formula,180-as tárcsa Első kerék: fekete eloxált alumínium felni 14'' Hátsó kerék: fekete eloxált alumínium felni 12'' Gumiabroncsok: 60/100-14 80/100-12 Kenda Carlsbad Agyak: alumínium MADE IN ITALY Kipufogó rendszer: Leovince LX3 Kormány: PBR fekete eloxált Üzemanyagtank kapacitás: 3 liter Ülésmagasság: 790 mm Súly: 64 Kg
Ár (DNM futóművel): 699.000 Ft
Ár (Paioli futóművel) : 929.000 Ft |