Örömmel venném, ha hozzáfűznétek személyes élményeiteket, meglátásaitokat, véleményeteket, ezzel is érdekesebbé téve a témát.
Újra a dunavecsei pitbike pálya adott otthont a Motoaction junior csapat edzésének. Már majdnem teljes létszámmal voltunk jelen. Csak Kovács Patrikot hiányoljuk!!!
Hála Balázsnak és az ycf-nek, végre Fodor Milán #22 is beállhatott a sorba.
Kis József #101, a mai napon is velünk tartott, + a pálya sorsát szívén viselő, folyamatosan újító, Screiner Jankó # 583 is gyarapította sorainkat.
A mai edzésre már apadt a víz így Jankó készített egy újabb nyomvonalat. Ha Jankónak sikerül a terveit megvalósítani, Dunavecsén egy igazán színvonalas pitbike pálya kerül kialakításra. Külföldi pitbike pályákat is készülnek meglátogatni, hogy minél inkább sikerüljön a nemzetközi színvonalat megközelíteni.
A hazai pitbike-os társaság igen hálás ezért !
Most térjünk vissza a beszámolóhoz: Az első öt kör egész jól sikerült, a motoromon sem ment szét semmi.
A mai edzésre már apadt a víz így Jankó készített egy újabb nyomvonalat. Ha Jankónak sikerül a terveit megvalósítani, Dunavecsén egy igazán színvonalas pitbike pálya kerül kialakításra. Külföldi pitbike pályákat is készülnek meglátogatni, hogy minél inkább sikerüljön a nemzetközi színvonalat megközelíteni.
A hazai pitbike-os társaság igen hálás ezért !
Most térjünk vissza a beszámolóhoz: Az első öt kör egész jól sikerült, a motoromon sem ment szét semmi.
Rövid megbeszélés után kipróbáltuk az új részt is. Utána kiálltunk és Balázs megmutatta ,hogy kéne menni :). Utána mi következtünk egy 10 perces futam erejéig, majd ismét pihenő. A következőkben szakaszoltunk. Legelőször az új részt gyakoroltuk, ami a végére a sár miatt mély nyomos lett, ez megnehezítette a dolgunkat. Ezután számomra egy kissé nehéz ugrató gyakorlása következett. Ez az ugrató egy kanyar előtt van, Balázs erre hívta fel leginkább a figyelmünket. A lényeg, hogy tulajdonképpen nem elemnek kellene tekinteni, hanem féktávnak. Szóval az egyenes részben gyorsítás, amennyire csak lehet, majd az ugrató=féktáv . Tehát a lapján fékezni kellett ami nekem nem igazán ment .Előtte a tempóm sem volt elég gyors.., úgyhogy motorfékkel próbáltam rámenni. Miután ezt a kis részt begyakoroltuk, az egész pályán mentünk néhány kört. Ezután egy rendes futam következett. Egyenként rajtoltunk el, Balázs előnyt adott mindannyiunknak.
Esés szerencsére nem volt, max. egy-két eldőlés. Az egyiktől Ádám kuplungkarja szenvedett kárt, de azért az edzés végéig kihúzta vele.
Kisöcsém: Benedek is szorgalmasan gyakorolt:
Mielőtt elindultunk volna haza, beszélgettünk a sóskúti pit pályáról: Információink szerint a személyes találkozó elmaradt. Vid Ferenc (pálya üzemeltető) megbeszélte Molnár Péterrel, hogy 17 órakor találkoznak a pályán. Péter már 15 órára kinn volt, de nem várták meg Ferit így nem tudtak beszélni. Ferinek azt mondták, hogy készítenek tervet...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése