Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2010. augusztus 1., vasárnap

Edzés Sóskúton

Ma reggel hívott az edzőm, hogy nem tud edzést tartani a kislángi pitbike pályán. Azt mondta, hogy ő nem tud jönni, de Sanyóék eljönnek Sóskútra.
Mikor megérkeztünk éppen simították a pályát...Először mentünk 15 percet az edző pályán, kanyarokat gyakoroltuk, majd kis pihenés után felmentünk a nagyra. Egy-két kör után Sanyó elhívott a nagy emelkedőre amin egyszer régebben elestem. Nagy izgalommal jöttem ki a kanyarból nagy gázzal...és sikerült felmennem. Pihenés után megint mentünk a gyakorló pályán.
A második menetben próbáltam a technikára figyelni és gyorsulni, néhány kör után Sanyó eltűnt...Kilazult a kipufogó. Úgyhogy ennyi volt Sanyónak a motorozás.Én is elfáradtam és nem sokkal később kiálltam.
Már nem mentünk többet, elindultunk haza...

(Képek jobb oldalt)

2 megjegyzés:

  1. Reméljük mihamarabb elkészül az új pitbike pálya Sóskúton, és minél népesebb pitbike csapat fogja látogatni :)

    VálaszTörlés