Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2014. május 13., kedd

Beszámolók az első fordulóról. 2014. május 11. Kőszárhegy

Az idei évben sajnos a több éve versenyző pitbike riderek közül igen kevesen váltottak éves licencet. Mindezt tetézte, hogy a pitbike versenyzők másik magját alkotó pitbike.hu csapatából, és a napi licenccel indulni kívánók közül  senki sem tudott eljönni az év első versenyére. Mindenki más okokra hivatkozva (egészségügyi, anyagi, térbeli, prioritásbeli) maradt távol.  Emiatt alacsony létszámmal indult a versenysorozat.

Ez azonban a ti számotokra, akik eddig csak itt, és más fórumokon követtétek a versenysorozatot, mert nem éreztétek esélyesnek magatokat, akár előnyként is szolgálhat.

Ha műszakilag biztonságos a motorotok, megfelel a kategória kiírásának, és kellő ambícióval rendelkeztek:  Bátran nevezzetek a következő versenyekre napi licenccel.



Emellett bizakodásra ad okot, hogy két tehetséges, lelkesedéssel teli új versenyző csatlakozott a kupasorozat versenyzőihez.

Elsőként Laci beszámolóját olvashatjátok:

Szalai László # 68
 sport 140 kategória
  Szalai Laci vagyok, a Motoaction Team pitbike versenyzője! Évek óta pitbike motorozok, ebben az évben már versenyszerűen. Sport 140 kategóriában indulok, egy Mcm motorral. 
   Életem első versenye volt ez a kőszárhegyi futam! A szabadedzés gond nélkül lement. A mért edzésen sikerült a kategóriámba egy 3.helyet motoroznom! A délutáni futamokra eléggé elfáradtam sajnos.. Az 1.futam rajtjánál majd kiugrott a szívem a helyéről, soha életembe nem éreztem ilyet. A rajt elég rosszul sikerült, talán utolsó előttinek jöttem el, de  sikerült feljönnöm 3. helyre ! Aztán jött a baj, kondi elfogyott, elbíztam magam, és egy hatalmasat estem! Sajnos nem tudtam folytatni a futamot, de mivel a 75%-ot teljesítettem így tudták értékelni! Mentők elláttak, sikerült összeszednem magam 2.futamra és a motort is! Sokat nem vártam magamtól, a célba érés volt a cél! Szerencsénk volt. A futamot be tudtunk fejezni meg az eső előtt. Negyediknek értem be, így sikerült az összetett 4.hely!
Jelenek Viktor, Varga Levente, Szabó Viktor, Szalai László, Berkes Dominik

 Mondhatjuk hogy meg vagyok elégedve magammal, de lehettem volna jobb is! Legközelebb majd ügyesebb leszek!
 Gratulálok a többi indulónak, a pitbike-os kollégáknak, nagyon jó verseny volt!
 A támogatást köszönöm a szüleimnek, családomnak, barátnőmnek és Matern Balázsnak, hogy összehozott nekem egy versenyképes motort!
 Következő versenyen találkozunk, gyertek pitbike-ozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése