Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2014. május 14., szerda

Kőszárhegy beszámoló Kiss József

Kiss József #101

A kőszárhegyi verseny számomra már két héttel ezelőtt megkezdődött , mégpedig azzal, hogy kétszer voltam edzeni a pályán, így tehát jól ismertem. Az edzéseken Sprintcross nyomvonalán mentünk. Az odaúton végig esett az eső , de a helyszínen csak felhős-borús volt az ég. A szabadedzés még meglehetősen sáros talajon zajlott és a pálya nyomvonala eltért az edzésen gyakorolttól. Az időmérő edzésre javult a pálya talaja így sikerült azt a nap legjobb pites idejével megnyernem. 
Az első futamon sikerült elvinnem a rajtot és egy-két kör után kanyarban hátra nézve láttam 11-es számmal Levit, úgyhogy egy biztonságos tempóra beállva haladtam. Kicsit későn vettem észre, hogy közben Máté megelőzte Leventét és hogy közelít hozzám . Mikor már a nyomomban volt, a belső nyomokon mentem így tudtam zárni az íveket. Ez két körön keresztül tartott , utána lemaradt (később hallottam, hogy elesett az egyik ugrató előtt) . Így elsőként láttam meg a kockás zászlót. 
A második futam hasonlóan kezdődött mint az első, de a vége előtt 2 körrel elkezdett esni az eső, így visszavettem a tempón és biztonságosan, de  ismét elsőként értem el a célt. 
 
Michalek Máté, Kiss József, Berkes Maximilián

Ekkor már szakadt az eső, és hát jól eláztunk mire összepakoltunk.
 Köszönettel tartozom a Motoactionnak a jó technikáért és az edzésekért ,feleségemnek a segítségért, a szurkolóknak (köszönöm Imre bátyám) a biztatásért! 

Több ilyen jó versenyt és több versenyzőt!

 Kiss József

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése