Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2014. május 14., szerda

Kőszárhegy beszámoló Szabó Viktor # 104


 Szabó Viktor #104
sport 140

Szabó Viktor # 104
2014.05.11-én megkezdődött az idei szezon, amit már nagyon vártam. Idén új csapatnál versenyzek, a Motoaction Teamnél. A verseny helyszíne Kőszárhegy volt, ami az egyik kedvenc pályám.
 A szabadedzésen megismerkedtem a pálya új részeivel. Az időmérőn a legjobb köridőm 01:33 volt, amivel a mezőny második felében sikerült elhelyezkednem. Az első futamban a rajtot nem sikerült úgy elkapni, ahogy szerettem volna, voltak hibáim, de a futam végére sikerült a harmadik helyet megszereznem.
 A második futam rajtja jobban sikerült, rá tudtam állni egy jó tempóra. A verseny vége felé elkezdett esni az eső, az utolsó körben elcsúsztam, és sajnos nem tudtam befejezni a versenyt.







Összesítésben a harmadik helyen végeztem. 

Jelenek Viktor, Varga Levente, Szabó Viktor, Szalai László, Berkes Dominik


Gratulálok minden Versenytársamnak, a kis létszám ellenére izgalmas verseny volt. Köszönöm Anyunak és Apunak a támogatást, valamint Balázsnak az edzéseket és a segítséget. 
Találkozunk a következő versenyen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése