Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2014. május 14., szerda

Kőszárhegy beszámoló Michalek Máté #5



        
Michalek Máté #5
   Midsize kategória                                                                                                                                                                    
Michalek Máté #5
 Sziasztok. Michalek Máté vagyok. A Motoaction Team pitbike versenyzője. Körülbelül fél éve kezdtem el pitbike-ozni.
Sok munka árán jutottam hozzá a motoromhoz, ami egy Buccimoto af 4 pitbike.  Az idei évben a Midsize kategóriában állok rajthoz
 Ez volt az életem első versenye. Az élmény hatalmas volt. Rengeteg ember látogatott el az első versenyre. Szerencsére az izgalom nem lett úrrá rajtam. Inkább a versenyre koncentráltam. A szabadedzésen megismerkedtem a pálya nyomvonalával, ami az edzések óta változott, ez kissé megzavart. Az időmérőn sikerült megfutnom a 2. legjobb időt így bizakodva álltam a verseny elé.
 Az első futamon elég gyengén kaptam el a rajtot.Ötödikként  sikerült elrajtolnom ,  de pár kör után sikerül felzárkóznom a második helyre. Kiss Józseffel elég szoros csatát vívtunk egy pár körön át, amikor hibáztam az egyik kanyarban. A kanyart  egy emelkedő követte, amin nehezen sikerült felmennem. Az emelkedő után egy lejtő következett, s mivel elég sok időt vesztettem úgy döntöttem belehúzok. A lejtőn lefelé túl rövidre vettem a féktávot, és a kanyarban figyelmen kívül hagytam két nagy gödröt ami megdobta a motorom, emiatt az oldalamra estem. Szerencsére sikerült felállnom és beindítanom a motorom. Így tovább tudtam menni, és  sikerült befejezni a versenyt. 
A második fordulóra kicsit összeszedtem magam. A célom az volt, hogy biztonságosan végigmenjek a pályán.


 Így összetettben a második helyen végeztem. Büszke vagyok a  helyezésemre. 

Michalek Máté,  Kiss József,  Berkes Maximilian


Nagyon tetszett a verseny szervezése, és a csapattársaim segítsége! Innen köszönöm Matern Balázsnak a gumikat!  Köszönöm a barátnőmnek és a családomnak ,hogy kilátogattak a versenyre és biztattak! Nagyon sokat segített! 

Ui.:Sajnos nagyon kevesen voltunk remélem ez a következő versenyre változik, és minél többen rajthoz állnak majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése