Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2011. május 22., vasárnap

Edzés Dunavecsén

Végre az időjárás is kedvezett (bár némi esőt elbírt volna a porhelyzet), így Balázs vezetésével a három fős Motoaction junior csapattal és Józsival sikerült egy nagyon jó hangulatú edzést összehoznunk egyik kedvenc pitbike pályánkon: Dunavecsén




Tartogatott meglepetéseket is a régi-új terep. Technikás, kemény ugratókkal tűzdelt pályán érdemben fejlődhettünk a mai napon. Mindenki teljes erőbedobással küzdött, hol eredményesebben, hol kevésbé. Nekem sajnos sikerült az egyik ugratót követő mély poros kanyar "rossz" nyomába érkeznem melynek fekvés, és kormánygörbülés lett az eredménye. Szerencsémre a Sanyó, aki igen hamar odaért, a másodperc tört része alatt a helyes döntést meghozva a motoromon gördült át (engem kikerülve) majd visszapattant a nyeregbe és -"Boooocsiíí nem láttalak!- felkiáltás után gyorsan tovább száguldott. Én pedig a nyuszi ül a fűben pozícióból gyorsan félremásztam mielőtt más rám ugrik.
Némi tanakodás után átnyergeltem a tartalék mocira és folytattam az edzést.

A csapatépítés remek formája a közös fagyűjtés, aprítás melynek során a felgyülemlett feszültség is remekül levezethető


Amíg mi motorosok keményen húztuk a gázt, addig a kedves édesanyáink, Sanyó anyukájának vezényletével, Ádám anyukájának közreműködésével -(persze az általunk gyűjtött fa segítségével) áthágva az apró technikai problémát melyet a gázpalack kifogyása okozott-, isteni bogrács-vacsorát főztek.
Mindenki remekül érezte magát.


Folyt. köv. a jövő héten Kislángon :)

TÖBB KÉP


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése