Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2011. május 22., vasárnap

Hirtelen a hihetetlen...!

Borka Jani abbahagyja...
Alig hittem el amikor megtudtam, gondolom amikor ezt olvassátok azt mondjátok lehetetlen. Én is így voltam vele de...ezt írta.


Borka Jani
:

,,A tavalyi nehéz évad befejezése után sajnos az idei szezon kezdés is
komoly problémákkal járt. Fáradékony voltam aminek okára több orvosi vizsgálat után derült fény: a szívem túlterhelt és valami probléma van. Február elején kiderült, hogy asztmám van emiatt nem regenerálódik a szerveztem, ha nem kezeljük. Sőt az állandó oxigénhiány miatt káros mindenféle edzés. Ezen problémák miatt a téli felkészülésem már nem sikerült megfelelően hiszen, hiába edzettem majdnem csak ártottam a szervezetemnek. Rögtön 2 hónap pihenővel kellett volna indítani az évet, ami a szoros program miatt nem fért bele a felkészülésbe. Úgy utaztam Belgiumba, mintha mi sem történt volna. Gyógyszeres kezelés mellett kevés edzés volt a tematika, hogy helyreálljon minden, regenerálódjon a szervezetem. Elég jól helyrejött az asztma dolog, viszont a kondim nem lett az igazi, így nehéz versenyek elé néztem.
Csapat szempontból nagy galiba volt, és ott sem úgy alakultak a dolgok, ahogy az meg lett tárgyalva. Hazautazásom után a motorozással folytatódott a dolog, ami nem túlzottan dobott fel, mivel itthon majd 15 évet versenyeztem a külföldi szereplés nyújtott volna olyan ambíciót, hogy keményen motorozzak.

Itthon a motorozásnak értelmét sem látom. 2002 óta megyek első osztályban első évben 2. lettem a Köztársaság kupán és hiába az, hogy 2003 óta összesen 2 évet engedtem csak ki a kezemből a bajnoki cím szempontjából, akkor sem lehet megélni, sajnos nem a bajnoki
mek alapján kap az ember a szponzorációt . Egy bajnokságom sérülés miatt ment el, a másik meg anyagi okok miatt, a monori versenyt hagytam ki, ahova szintén a bajnokságot vezetve érkeztem volna.

Rengeteg minden összeadódott és felgyülemlett bennem, bennünk az utóbbi időben, így azt a döntést hoztam, hogy befejezem a motocrosst!

Úgy érzem ez lett volna az utolsó év, hogy kint el tudjak érni valamit, meg tudjam vetni a lábam a komoly nemzetközi mezőnyben és 2-3 évet lehúzni ott. Amikor külföldön éltem akkor sikerült odaérnem olyan emberek mögé vagy épp elé, mint pl. a Cseh bajnokság él menői, akiket le tudtam győzni Olaszországban de említhetném az Olasz elit mögé való felzárkózást. Éreztem annyit magamban, hogy top 15-10-ig bent tudnék lenni a vb-n, ha minden rendben lenne körülöttem.
Ez sajnos nem így történt, szóval nincs miről beszélni, ez elment és belevágok a való világba. A burokból, amit az élsport miatt éltem át, ki kell lépnem és boldogulnom kell az életbe
n valahogyan.
Persze mindenkinek köszönöm, aki segített, szurkolt, jó volt érezni, hogy sokan velem vannak, de igazából Édesapámnak aki Magyarország legjobb szerelője és számomra egy motor professzor,nélküle semmit nem értem volna el, Édesanyámnak és a Nevelőapámnak szeretném megköszönni, hogy segítették ezt az életvitelt gyerekkorom óta!


Minden Jót Üdv.: Borka Jani''

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése