Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2011. szeptember 17., szombat

Új indulók beszámolói:

Néhány segítő szándékú tanács itt

Bibók János # 4
(senior)

"Első versenyemre extra kevés motorozás és alvás után érkeztem.
Dunavecsén remek, technikás (kezdőként majdhogynem nehéz) pálya és pergő szervezés fogadott. Az első futamban mint újonc utolsónak hívtak a rajhoz így rossz pozícióból rajtoltam. A számomra teljesen idegen pályán egy helyet előre jőve fejeztem be az első futamot. Második futamom az első mása volt, talán magabiztosabban mentem, de a kondi hiányával így sem lett jobb eredményem. Motorom végig üzembiztosan, jó erőben működött, még Déczi Balu is megkergette vele Matern Balázst..
Várom a következő versenyt, remélem jobb erőnléttel a 4. helynél előbb is tudok végezni.
Pitbike versenyre több embert toborzással, sok-sok marketinggel, reklámmal, megjelenéssel lehet csalni.
Köszönöm a jó, családias hangulatot, és a pitbike.hu szakmai segítségét!"

Üdv BibókJános


Dékány Dávid #87
(midsize)

Életem első pitbike versenyén vettem részt. Nem volt sok időm felkészülni, hiszen a verseny előtt 1 héttel hoztam el a motort.
A versenyről: a szabadedzésen sikerült kiismernem a pálya nyomvonalát, azonban a kopott hátsó gumival voltak problémáim.
Napi licences indulóként utolsóként választhattam rajt pozíciót, így nem sok helyet kaptam a másik két versenyzőtől akik mellettem álltak. Az első futamban folyamatosan üldöztem az előttem lévőt, de megelőzni már nem tudtam. A második futam 4. körében lefulladtam így mindenki elment előlem.
A technikával annyi problémám volt, hogy folyamatosan nyúlt a kuplung bowdenem (ezért is fulladtam le) így menet közben kellett feszítenem.
Összesítettben az 5. helyet szereztem meg.
A hátralévő 2 futamon még nem tudom ott leszek-e, de annak érdekében, hogy nagyobb eséllyel tudjak indulni: szinte minden nap edzéssel készülök.



Serbán Péter
#409 (sport 140)

A pálya nagyon jó volt. Mondjuk volt vele munka is. Az elején kicsit taknyos volt :D:D, de szerintem nagyon ütős pályát sikerült összehozni. Ezt köszönthetjük a gépesünknek (Schreiner János #583). , aki versenyzett is velünk . Ez volt az első alkalom, hogy rajtgép mögé álltam (de nem az utolsó). Nagyon tetszett az egész. Szerintem azért szurkoló táborból sem volt hiány.
Köszönöm én is mindazok segítségét, akik megvalósították, hogy itt lehessen a verseny.
Én jól éreztem magam és még kupa is került a kezembe. Emiatt nagyon boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése