Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2011. szeptember 15., csütörtök

A VERSENYZŐ SZEMÉVEL : 2011. szeptember 10. Dunavecse Pitbike Mx 3. forduló

Varga Levente #11 (junior)


A pálya nagyon jó volt, szépen elő volt készítve, elismerésem a szervezőknek/rendezőknek.
Náthával küszködtem ami meglátszott a teljesítményemen. Az edzésen elég nagy sár volt , ami nehezítette a gyakorlást. Az edzés felénél beszúrt az oldalam úgyhogy ki is álltam.
Az első futam előtt itt-ott túl lett locsolva a pálya, ami nagyon megnehezítette a dolgunkat. A rajtom elég jól sikerült, másodiknak jöttem el. Pár körig tudtam tartani a helyem, de a senior élmezőnnyel nem bírtam (meg nem is hajtottam szét magam, kellett még az erő a következő futamra is). A második futamban a rajtomat kissé elrontottam, de mire a kanyarhoz értem nagyjából felhoztam magam. A fordulót elég határozottan kellett venni hogy ne maradjak le. A sár már felszáradt, úgyhogy kedvező talajviszonyok mellett a lehető legjobb tempót tudtam menni.
A motorom tökéletes volt, ezért köszönet Papámnak, köszönet a sok segítségért a szüleimnek, és Mamámnak. Mindenkinek köszönöm a szurkolás, és edzőmnek: Matern Balázsnak a tanácsokat.
Nem értem, de lassan elfogynak a versenyzők ebből az új (!) sportból. Ez lehet a licenc okozta plusz költség miatt van. A versenyzői engedélyt viszont muszáj kiváltani, hogy hivatalos lehessen a sport. Ez főként a beugró, vagy félévnél bekapcsolódó versenyzőnek drága, mert ebben az esetben a napi licenc ára hozzácsapódik a nevezési díjhoz.
A jövőben az a célom, hogy minél többet fejlődjek.



Török Márkó #199 (junior)

„A pálya tetszett, nagyon jól meg volt csinálva le a kalappal a szervezők előtt.Az edzésen kis akadály volt: a sár. De pár kör után már tökéletes volt a pálya, jól be lehetett gyakorolni az ugrókat, és az idő is elég volt rá.

Két héttel a verseny előtt szenvedtem egy nagy esést, a kezem és a lábam fájt egy kicsit. Az első futamban a rajtom nem sikerült valami túl jól, mivel „udvarias” voltam úgymond. Próbáltam feljönni, de már nem sikerült nagyon és ezért a harmadik helyen zártam az első futamot .A második futamban is elrontottam a rajtomat, itt már lemaradtam. Itt is 3-dik helyen zártam. Összetettben harmadik lettem. A hátralévő futamok során a célom, hogy minél jobb helyezést szerezzek, és év végén a biztos második hely meglegyen. Mostanában szerintem egyre kevesebben jönnek el pitbike versenyre. Ennek oka az lehet, hogy licenc kell a versenyzéshez és az plusz pénz. De valamit valamiért. Jó oldala is van a dolognak pl.: mentő, pályabírók és még sorolhatnám.

Véleményem a versenyről az, hogy a pálya nagyon jól meg volt csinálva, és jól lehetett motorozni rajta.”


Kiss József #101 (senior)

„ Azzal kezdeném, hogy ezen a rendezvényen én mint rendező-versenyző vettem részt ami nagyon beleszámít a beszámolómba is. Onnan kéne kezdeni, hogy 2 héttel a verseny előtt Molnár Peti felkérésére elvállaltuk a bajnoki forduló rendezését. Vártuk az esőt, hogy meg lehessen építeni a pályát. Végül is Jankó csütörtökön megcsinálta.


Pénteken meg kétszer jó alaposan belocsoltuk. Este felé félig kikaróztam, szóval már a verseny előtti napon jól elfáradtam. A fiúk szombaton reggel befejezték a pályát, így kerültek sorra az edzések. Szerintem ideális lett a pálya talaja és nyomvonala. Az ebédszünetet locsolással töltöttem. Nyilván volt olyan szakasz ahova több, volt ahova kevesebb víz kellett volna!



Ezt a problémát mindjárt az első junior-senior futamban saját bőrömön meg is tapasztalhattam, de pár kör után azért már jól használhatóvá vált a pálya!

Közepesen rajtoltam talán a 4. helyen, viszont eléggé hamar tudtam előzni az előttem lévőket. Csodálkoztam, hogy a Jankó nincs még a nyakamon (rosszul sikerült a rajtja) 2 kör múlva már ott volt, és egy rosszul zárt szűk ívű kanyarban meg is előzött. Ahogy utolértük a lekörözendő versenyzőket úgy nőtt közöttünk a távolság. Hátra felé nem kellet figyelnem, így az ott történt eseményekről nem tudok. Az utolsó 2 körben sikerült megközelítenem a versenyben vezető Babszemjankót. Leintéskor 5m-es előnnyel haladt át a célon. A midsize és a sport140 első futamait nem láttam!

A mi második versenyünk nekem egy jó rajttal indult, viszont egy kör megtétele után éreztem, hogy a kezeim rágörcsölődtek a kormányra, nem akartak kiegyenesedni az ujjaim (fékezés, kuplungolás), ekkor előzött meg Jankó és el is távolodott Ádámtól és tőlem. Valahogy sikerült megelőznöm az Ádit (ekkorra már múlott a görcs a kezeimből) próbáltam csökkenteni a távolságot a futamot vezető és közöttem, de ez csak a kb.80m-es hátrány tartására volt elég. Így ebben a futamban is a 2. helyen értem célba.

A sport 140 2. futamát kb. a közepétől láttam. Az összesítésben 3. helyen végző "helyi" Serbán Péternek szurkoltam, aki talán a legbátrabbakat ugrotta ebben a mezőnyben!

A midsize 2. versenye izgalmas csatákat hozott az 1.,2.,3. illetve a 4.,5.,6. helyen mivel elég hamar ketté szakadt a mezőny! Balázs szépen, pontosan zárta az íveket az őt támadó Balu-Ricsi páros előtt! Talán ha többször választ más ívet Déczi Balu, még izgalmasabb lett volna a küzdelem. Bakon Sanyó meg jókat előzve lett 4.! A díjkiosztón a szervező: "Pitbike Peti " ismét kitett magáért. Köszönet érte a sorozat fő szponzorának MONSTER ENERGY-nek(én a sárgát szeretem) meg a többieknek is!

A pálya bontása lassan, de biztosan fáradtan történt! Így a verseny után annak örülök a legjobban hogy megint volt egy pár új induló! A létszám is elfogadhatóbb lett volna ha az állandó résztvevők mind megjelennek. Soha rosszabb versenyt!

Folyt. köv......

köszönöm a beérkezett beszámolókat :)

Várom a többiekét is.

Viki

1 megjegyzés:

  1. Nem tudom szó nélkül hagyni,hogy ne fűzzek néhány mondatot Kiss Józsi beszámolójához.Igaz meg említi a segítőit(évről évre)de úgy gondolom név szerint is meg tehette volna,hisz a srácok közt van olyan is aki csak " segít.Ennyit meg érdemelne.

    VálaszTörlés