Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. augusztus 28., kedd

Versenybeszámolók a 3. fordulóról

Kiss József #101
senior kategória


http://www.kekefoto.hu/gallery/Motor/2012_08_26%20%C3%81cs%20SprintCross/slides/IMGL1032.html


" Az időjárás bizonytalansága rányomta a bélyegét a versenyre készülésre. A pálya lényegesen jobb volt mint az előző héten és az időjárás is elviselhetőbb lett a szél ellenére. 
   Az edzéseken nem volt gond, ha csak az nem, hogy nem lehetett tudni  van-e időmérés?! Nem volt. Még kézi sem! A futamokon is a saját tempómat mentem, talán egy foggal nagyobb lánckerékkel lehetett volna még gyorsabban menni, de a verseny előtt már nem akartam variálni. A pálya nagyon gyors volt, emiatt talán veszélyesebb is az átlagosnál. A két futam közötti szünet nekem kevés volt a regenerálódáshoz! Mind a két futamban körelőnnyel nyertem a senior kategóriát. Akik nem jöttek el azok bánhatják igazán. Egy, technikailag könnyen (az idei legkönnyebb) teljesíthető futamot hagytak ki! 
    Köszönet a Motoaction csapatnak a felkészülésért technikáért ( kibírta a kuplung), a rendezőknek az ápolt pályáért, a MONSTER ENERGY-nek a különdíjakért! A csapatomnak a szurkolásért (én csak a Thurzó György barátomat láttam minden körben , annyira a pályán volt a szemem)!"

 ( na szép, pedig én is ott harsogtam  mellette ;) szerk.)

Galla Dani #69
sport 140


"   Elsősorban a szervezőknek gratulálnék a jó versenyszervezésért. Egész jól indult a napom ahhoz képest, hogy idegen volt a pálya és számomra kicsit hosszú a megszokotthoz képest. Az első szabadedzésen már jól belőttem a pályát magamnak. A második szabadedzésen elég jó tempót tudtam menni ahhoz képest, hogy nem volt 100 százalékos a motorom. 
   Eljött a várva várt első futam. Nagy izgalmakkal álltam a rajtrács mögé, ez kicsit meg is látszott a rajtomon mivel hibáztam, így második helyett negyedikként rajtoltam el. Próbáltam behozni a hátrányomat, de sajnos a végére teljesen elfáradtam. Kondi hiánya miatt  már esély sem volt rá, hogy előrébb kerüljek így harmadikként végeztem az első futamban.    Nem sok idő volt kipihenni az első futam fáradalmait, ezért egy régi baleset miatt fájós alkarral álltam újra a rajtrács mögé. A második rajtnál a mély talaj miatt kicsúszott a motor hátulja, így ismét negyedikként jöttem el a rajtból. Ez a futam már káosz volt számomra, teljesen elfáradtam  emiatt a lemaradásomat is nehezen tudtam volna felhozni, de a nyolcadik kör végén sajnos a csapattársam bukott, így átvehettem tőle a második helyet. Az összesítésben második helyen végeztem. Nagyon örültem ennek az eredménynek, mert így meg tudtam tartani a bajnokságban a harmadik helyet. 
  Kíváncsian várom a következő versenyt, ami Kőszárhegyen kerül megrendezésre. Remélem itt is jó helyezést tudok elérni. 



Galla Dani 2. helyezett, Kiss Dávid 1. helyezett, Buzás Péter 3. helyezett


Szeretném megköszönni szüleimnek és barátnőmnek, hogy egész nap kitartottak mellettem és szurkoltak nekem."

Galla Dániel

________________________________________________________________




Varga Levente #11
Pitbike Junior


   Nagyon vártam már a hétvégét, bár az időjárástól tartottam egy kicsit. Szerencsére lehűlt a levegő, így egész kellemes lett az idő. A pályát szépen rendbe rakták, belocsolták.
Az edzéseken minden rendben volt, próbálgattam az ugratókat, féktávokat. Minket küldtek elsőként a nagyok után, így mire feljutottunk a pályára, eléggé meg lett gyötörve. A futamokra újra elhúzták, úgyhogy nem volt különösebb gond.
Az első rajtom viszonylag jól sikerült, harmadiknak fordultam az első kanyarban, Kiss Dávid fényévekkel elhúzott, én pedig jót harcoltam Buzás "Bubu" Petivel, akinek a futam közepe fele láthatóan elfogyott a kondija, ezért a homokos részen stabilan el tudtam menni. Ezzel a sport140-nel összesítve második lettem, kategóriámat sikerült megnyernem.
A második rajtom valamivel jobb volt, Bubuval körülbelül egyszerre értünk a kanyarhoz, ám ő a külső íven lendületből sokkal jobbat gyorsított, így kellett egy- két kör mire felzárkóztam. Ismét jót mentem Bubuval, de ő kondi hiányában nagyon lelassult, így ismét a homokos szakaszon elmentem. Az eredmény ugyan az lett mint az első futamban, kategóriámat megnyertem.
A pálya nekem nagyon tetszett. Folyamatosan karban volt tartva, locsolva, a szervezéssel is tökéletesen meg voltam elégedve. Jó volt, hogy az ugratókon „fekve motorozók” is itt voltak (Szvoboda Bence, Déczi, Kamrás, Lécz, Nagy Alex és még sorolhatnám) így volt kitől ellesni a stílust, szóval látványosságból sem volt hiány.
   Bízom benne, hogy a versenyzői létszám a következő megmérettetésre növekedni fog, mert a lelkes mag nem biztos, hogy elegendő a sportág életben tartásához. 
   Nagyon köszönöm családomnak és barátaimnak a támogatást, papámnak, hogy mindig rendben van a motorom, edzőmnek: Matern Balázsnak a folyamatos felkészítést, és a verseny közben adott tanácsokat, a szervezőknek a jó versenyt.


Ezúton is gratulálok mindenkinek!

Levi


----------------------------------------------------------------------------------------------





Buzás Péter Bubu # 183
Sport 140 kategória



"....Kettős érzéssel vártam a hétvégét, egyrészről mert a dunavecsei verseny óta egy délutáni piliscsévi edzés volt csak bennem és tudtam, hogy  kondi hiányában az esélytelenek nyugalmával vágok neki a hétvégének...
Másrészről pedig új pálya, új szituáció....és hogy mennyit felejtettem Mankovics Laci "szavaiból"...
Minden elismerés a szervezőknek és a résztvevő versenyzőknek.. A futamaink között tudtam lesni a nagyoktól....Szájtátva néztük Bencét, Balut, Lécz Gerit és a többi "ufót" ahogy a fizika törvényeinek határait rugdossák....

Sajnálatos tény:  végignézve a mezőnyt siralmas, hogy a Sport140-es kategória - ami a tavalyi versenyeket tekintve mindig szépszámú nevezővel büszkélkedett- igencsak szerény létszámúvá lett ....Nem beszélve a senior és a junior kategóriáról...

A forgatókönyvre nem mertem volna a nyakamat tenni, de az első edzés alkalmával tudatosult bennem a tény, hogy a nyári "lébecolásnak" meg lesz az eredménye...
A második edzésen próbáltam a "nagyok" által kijárt nyomokat követve tempót menni...amit a körülményekhez képest szerintem valamennyire sikerült kiviteleznem...
Kíváncsian és enyhén remegő gyomorral álltam be a rajtgépbe az első futamhoz....
Tudtam, hogy Kiss Dávidot esélytelen fognom hosszú távon, a cél az volt hogy minél többet tudjak vele menni....
Nagyjából sikerült, de a pálya fölső részén a mély homokos kanyarban volt egy két érdekes storym így Dávid ellépett, de semmi gáz. Nem maradt időm unatkozni, mert Varga Levi a nyomomban volt. Nagyon nagyot meccseltünk vele, mígnem teljesen elfogyott a craft...és elment nekem..smile

A második futam feltűnően gyorsan következett. Még jó, hogy Hodisán Pepe haverom velem tartott, és egyből rendbe raktuk a vasat a két futam között. Ezúton köszönöm a segítséget!
A második futam forgatókönyve kísértetiesen hasonló volt az elsőhöz. A rajtból  másodiknak jöttem el Dávid után, mögöttem Levi....és a többiek...
A különbség annyi volt, hogy Dávid hamarabb ellépett,  és én hamarabb "ledobtam a láncot", így Levi is ellépett...
Onnantól már csak biztonságra kellett volna motoroznom, de hát "fiatalság bolondság": próbálgattam kicsit színezni azokat az ugratókat, amik hagyták magukat, és hát 2 körrel a befejezés előtt dobtam egy gyönyörű "firkát" a célugró előtt...Aki látta... gondolom szem nem maradt szárazon....
A kuplungkarom letört.....Kuplung nélkül meg nem akartam összeakasztani a váltót, így kicsit "c vágányra" álltam...

Amikor Dávidot leintették én is begurultam a többiek után...Így legalább nem lett 0-ás a futam....

Röviden ennyi...köszönöm a lehetőséget...

Hatalmas THX a kontrollért és a képekért Mankovics Lacinak és Vass Ádámnak...Hodisán Petinek a szervízt..És kis csapatunk többi tagjának, hogy testben és lélekben velünk tartottak...

Köszi a szervezőknek és gratula mindenkinek hogy állta a "sarat" aznap....."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Török Márkó #199
Midsize kategória
















"Sajnos a motorom nem úgy állt össze ahogyan szerettük volna, ezért nem is tudtam menni a saját tempómat, de próbáltam a lehető legjobbat kihozni a helyzetből. Első edzésen aludtam, aztán édesapám felvilágosított hogy mi egy versenyre jöttünk, ezért össze kell kapnom magam. Második edzésen az elvárások egy részét sikerült teljesítenem. Az első futam rajtja nem sikerült, de küzdöttem ahogyan tudtam. Sajnos a motorom nem volt a legjobb technikai állapotban, ezért csak a 6 .helyen futottam be. A második futamban a rajt jobban sikerült, de a végeredmény ugyanaz lett.6.helyezés.Végeredményben 6. lettem. Ezzel a bajnokságban 2. vagyok (ha jól számoltuk). Köszönöm szépen a csapatomnak a Pitbike.hu-nak akik mindig szervizelik a motoromat és ellátnak jobbnál jobb tanácsokkal:), köszönöm Vass Ádám barátomnak, aki a Mad985 fotósa és szerkesztője, köszönöm anyukámnak a biztatást, és nem utolsó sorban apukámnak aki lehetővé teszi nekem hogy tudjak motorozni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése