Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. október 7., vasárnap

Vidovics Ádám beszámolója a kőszárhegyi fordulóról.

Vidovics Ádám #343 midsize katetória
"Nagyon vártam Kőszárhegyi versenyt, hogy kipróbálhassam az új motort, és magamat is, ugyanis már régóta nem versenyeztem! Az időmérő edzés nem sikerült a legjobban, 5.volt az időm. 



Első futamban a  rajt az borzalmasan sikerült. 5-6.helyen sikerült eljönnöm, de úgy éreztem jó a tempóm, és 3 vagy 4 kör alatt sikerült feljönnöm a 2. helyre. Előttem már csak Kiss Dávid volt (aki ugyan másik kategóriába tartozik), de mindenképp szerettem volna megelőzni! Ez nem sikerült. Részben a lekőrözöttek miatt, emellett az utolsó 2 körben már a kezem is elfáradt, így a 2. helyre sikerült beérnem! A második futamban jobban sikerült a rajt: 2. helyen fordultam az első kanyarban, előttem pedig Ragats Roland! Nagyon izgalmas futam volt. Volt, hogy nagyon közel voltunk egymáshoz, volt, hogy eltávolodtunk, de 3-4 másodpercnél nem volt nagyobb távolság a futam alatt! 
A célvonalban is ebben a sorrendben intettek le minket! Nem sikerült Rolandot megelőznöm, de nagyon tetszett a futam. Emellett még aminek nagyon örültem:  nekem volt a leggyorsabb köridőm!
Összességében nagyon jó verseny volt!
Várom a következő fordulót!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése