Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. május 1., kedd

Őrbottyán 1. forduló beszámló

Reményi Máté
Reményi Máté #77
Midsize kategória

"Technikai okok miatt verseny előtt 3 nappal még az sem volt biztos, hogy ott tudok lenni Őrbottyánban, de szerencsére sikerült megjavítani a motort még időben. Tovább nehezítette a dolgomat, hogy több mint fél éve nem ültem motoron, még egy tavaly összeszedett térdsérülés miatt. Szerencsére a motorom nagyon jól működött, az edzések alkalmával sikerült belőnöm a pályát, nagyon tetszett. Az első futam rajtjánál nem jöttem el túl jól ráadásul még mellé is váltottam, ezért valahogy a mezőny végén jöttem el az első kanyarból. Megkezdtem a felzárkózást ami egészen jól ment de sajnos Vidóval összeakadtunk.
A második futam rajta sokkal jobban sikerült, az első kanyar után talán 3. vagy 4. voltam. A második körben saját hibámból elég nagyon estem az egyik kanyarban, így ez a futam is elúszott sajnos.
A szezon előtti nehézségek ellenére örülnöm kell a 4. helynek. Összességében nagyon tetszett a verseny, jó volt fél év után újra motoron ülni.

Köszönöm a Pitbike.hu-nak a motorom extra gyors szervizelését.
Gratulálok a többi versenyzőnek."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése