Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. április 28., szombat

Őrbottyán 1. forduló beszámoló

Vidovics Ákos #434


Videó itt 
Vidovics Ákos #434
Midsize kategória

2. futam Videó 

Az utolsó pillanatban derült ki, hogy indulni fogok az év első pit bajnokiján.  Jelenleg nincs saját pitbike-om, így elég zűrös volt az utolsó nap. Kellett  néhány  külső segítség: egy barátomtól  -Görög Ádámtól-  kaptam  motort, és aki felkészítette:  a Pitbike.hu.

Ez a pálya szerintem nagyon jó, és ideális volt a kis motoroknak. Igazi pitbike pálya. Nagyon jó volt a szervezés. Szerettem volna mindkét  kategóriába indulni, de sajnos Budai Attila barátomnak elromlott a motorja, ezért választanom kellett hol indulok. Így maradt nekem a midsize kategória.
Az első futamot kicsit elkapkodtam, emellett nem volt 3. sebesség a motorban. Elég vicces volt így menni, de nem sikerült rosszul.
 A második futamban már ráéreztem arra, hogy kell menni 1.2. és 4. sebességben. Sikerült elesnem a futam közben egyszer, de hamar felkeltem és nem vesztettem pozíciót.

Nagyon tetszett a verseny, de nem tudom ott leszek-e a következőn. Ez  majd akkor kiderül.

Gratulálok mindenkinek!!:D

Köszönöm: Görög Ádám, Pitbike.hu , MX-flash , DÉCI suspension ,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése