Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. április 25., szerda

Őrbottyán 1. forduló beszámoló

Török Márkó #199
Török Márkó #199
 Midsize kategória:

"Nehezen indult a napom, mert küzdök egy komoly betegséggel.
Az első edzésen belőttem magamnak a pályát. Nagyon tetszett. A rendezők komolyan kitettek magukért és értünk.Az időmérőn már próbáltam minél jobb köröket futni, hogy jobb helyről tudjak rajtolni .Az első futam rajtjánál jól jöttem el: azt hiszem 3.-nak fordultam le, 2.-nak értem célba Stefanics Ádám mögött. A második futamban már fáradtabb voltam, de összeszedettebb. Rajtnál 4.-nek jöttem el, és küzdöttem a 77-es rajtszámú versenyzővel aki később elesett, így 3.-nak értem célba, ami szerintem jó eredmény életem első midsize versenyén.

Szeretném megköszönni Édesapámnak és a csapatomnak a Pitbike.hu-nak.
Gratulálok a többi versenyzőnek is."


Kiss Dávid  #616  sport 140 kategória

https://lh4.googleusercontent.com/-ZzhZPiHjfsk/T8uyxOI8jYI/AAAAAAAAFdo/XWmLOfi5SLU/s640/2012.06.03%20115.jpg
Kiss Dávid #616 sport 140 kategória győztese

"Őrbottyán: Verseny előtt egy héttel találtuk ki apuval hogy induljak a bajnokságban, úgyhogy a verseny előtti drukk egy kicsit nagyobb volt a megszokottnál főleg hogy nem motoroztam rendesen legalább 2 éve. Ráadásul a verseny előtti napon a munkahelyemen egy vasgerenda elég rendesen eltalálta a bal lábam.Maga a verseny nagyon jó volt. A rendezés az idő a pályáról nem is beszélve. Amúgy is szeretem az ilyen tempós nagy ugrós pályákat. Az edzések jól mentek nem volt semmi probléma próbáltam az íveket meg az ugrókat. A futamok is jól mentek mind a kettőt megnyertem, bár "sajnos" nem igazán volt ellenfél, így igazából a magam örömére motoroztam. Amit nagyon élveztem mert a pálya nagyon tuti volt. Az új motor nagyon jól működött. Jó az alapgép is de apu plusz beállításai sokat dobtak rajta. Összességében nagyon király kis verseny volt így elsőre ."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése