Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. április 28., szombat

Őrbottyán 1. forduló beszámoló


Galla Dániel #69
Sport 140 kategória

Galla Dániel #69
"Alapjában véve nekem nagyon tetszett a verseny. A pályával először annyi gondom volt, hogy most mentem először rajta, de nagyon tetszett és az első futamra már egész jól belejöttem. Motorom remekül teljesített, nem volt vele semmi gond. Az első futam rajtját kicsit elkapkodtam, próbáltam behozni a hátrányomat de sajnos nem nagyon sikerült mivel egy korábbi komoly sérülésből adódóan a jobb kezem is begörcsölt. Ekkor már úgy gondoltam  nincs értelme próbálkozni és csak végigmentem a pályán, hogy meglegyen a pont.
Második futamra kicsit kipihentem magam és nyugodtabban álltam a rajtrács mögé. 3.-nak sikerült eljönnöm a rajtból. Ez a futam kicsit jobban sikerült mint az előző, 4. helyen sikerült beérnem a célba. A következő versenyre ami Dunavecsén lesz,  már többet készülök és edzek, próbálom  kihozni magamból a maximumot.
Erre az évre a célkitűzésem, hogy év végén dobogós helyezést érjek el.
Ennek érdekében mindent megteszek, hogy a szüleimnek és a barátaimnak ne okozzak csalódást!"

Galla Dániel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése