Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. április 25., szerda

Egyéni beszámoló 1.

Kiss József #101
Kiss József #101

Senior kategória:

  Tulajdonképpen már a tavalyi monori verseny óta készültem az Őrbottyáni versenyre (mivel a pitbike teremcross elmaradt), hiszen a cél mindig a következő verseny.
   Úgy terveztem, hogy az idén pit SM-ben is szerencsét próbálok, de egy  hirtelen támadt ötlet alapján úgy döntöttem: inkább a fiam versenyzését támogatom ebben az évben.. Ezért másfél héttel a verseny előtt nekiláttam a supermoto Stompból MX-et építeni. Az őrbottyáni pályán kétszer voltam edzeni a mini mx-es ismerősökkel, tehát tudtam milyen terepviszonyok várhatók. A hirtelen gondot az jelentette, hogy Dávidnak a verseny előtti napon  egy vasgerenda megütötte  a lábát, emiatt nem  tudott ráállni. A kenegetés és a verseny előtti adrenalin segített a gyógyulásban. Az edzéseken jól ment a motorom, a pálya is ideális volt, még az időjárás is megkegyelmezett. Az első rajtom az nagyon elment, de a következő körben már  Vidovics Ádámot üldöztem a 2. helyen. Az 5. körben jött egy  műszaki gond:  a hosszú emelkedőn elfogyott a karbiból a benzin. Kb. fél percen át rángattam a leszűkült benzincsövet, hogy kapjon üzemanyagot a motor.Újraindulásnál már csak arra figyeltem, hogy  a kategória győzelem meglegyen. A második futam rajtja már jól sikerült és 2-3 körig vezettem a mezőnyt,  majd jött Vidó és megelőzött, de nem ment el tőlem (azt hiszem valami baj volt a váltójával). Az egyik egyenesben nagyon lelassult így hát elmentem mellette, és a futam végéig kitartottam az első helyen, ami azért jelzi, hogy az idei midsize mezőny még nem túl gyors.
 Örültem az eredménynek, és így még jobban sajnáltam az első futamon jelentkező hibát. Ennél jobban talán csak fiam sikerének örültem. Dávidnak olyan  jól sikerült a visszatérés, hogy még a  gyengébb 140-el is a pitbike mezőny legjobb időit futotta. 
A Motoaction-os csapattársaknak is gratulálok az első helyezésekhez!

Kiss József (101)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése