Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. április 25., szerda

Őrbottyán 1. forduló beszámoló

Jelenek Viktor #417
Jelenek Viktor #417
Midsize kategória

"Ez a verseny volt életem első pitbike versenye, úgyhogy nagy izgalommal vártam, milyen is igazából egy ilyen verseny. A motoromhoz egy héttel a verseny előtt sikerült hozzájutnom, így körülbelül 3-szor motoroztam vele a versenynap előtt.  A pályához érve már láttam, hogy nehéz dolgom lesz,  az ellenfeleket elnézve, illetve a pálya is nagyon komolynak tűnt. Az első időmérőm elég érdekes volt. Mivel rosszul tájékozódtam: véletlenül a sport 140 kategóriával edzettem a midsize helyett, de a másodikon már a kategóriámmal mentem. Kicsit szokatlan volt számomra, hiszen pitbike pályán még nem is motoroztam, főleg nem úgy, hogy a többiekre is figyelni kell.
Az első futamban elég jól fogtam meg a rajtot, talán 2.-ként fordultam el a rajtegyenes végén, és az első körben 3.  vagy  4. voltam amíg a pálya hátsó szakaszán elestem, és az egész mezőny elment mellettem.  Tovább folytattam a futamot, majd az egyik mandinerben sikerült lefullasztanom a motorom, de szerencsére ezután is tovább tudtam menni, majd az utolsó kör előtt leállt a motorom, emiatt nem tudtam befejezni sajnos ezt a futamot.
A második futamra sikerült ismét életet lehelni a motoromba, itt se lett volna rossz a rajtom, ha nem rontom el egy melléváltással. Itt már csak a biztos futambefejezésre törekedtem, így nem is nagyon erőlködtem.  Éreztem, hogy kondival se nagyon bírom már, és nem akartam kockáztatni még egy bukást.
Végezetül az 5.helyen végeztem. Nagyon megtetszett ez a sport, úgyhogy ha tehetem,akkor az év többi versenyén is szeretnék részt venni, és azokra már jobban felkészülni és a motoromhoz is hozzászokni.
Szeretném megköszönni barátnőm édesapjának, hogy elszállított a verseny helyszínére és barátnőmnek, hogy elkísért és támogatott."

Jelenek Viktor



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése