Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2013. október 21., hétfő

Éves beszámolók 2013


Buzás Péter Bubu 

sport 140 kategória 3. helyezettje


"..A 2013-as évad ismételten "tanulóév" volt számomra a pitbike-mx-ben. Az idei évet egy Pitsterpro LxR nyergében töltöttem, ami nagy újdonság volt az előző évek jól bevált Pitsterpro X4-e után. Az újév tehát új technikát,új felállást és új feladatokat hozott.Az első fontos feladat, összeszokni az új motorral és megállni a helyemet az igencsak megerősödött mezőnyben.Ez úgy érzem több-kevesebb sikerrel össze is jött. Bár nem vagyok teljes mértékben elégedett. A szezon folyamán elég hullámzó teljesítményt nyújtottam. Az eltervezett cél részben megvalósult "....a Sport140-ben dobogón lenni..."
-Az első Őrbottyáni versenyt úgy vártam mint az AMA SX-ben Anaheim1-et. Rövid pitbike-os pályafutásom alatt most először izgultam rommá magamat, ez meg is látszott nem teljesen úgy alakult ahogy azt az előzőekben elterveztem... Kicsit a "mumusom" is lett ez a pálya az idén,bár még mindig "szivemcsücske".. /...sokat fejlődtem itt az elmúlt évben/
-A dunavecsei versenyt is nagy izgalommal vártam. Itt mindig meglepő dolgok történnek... Az elmúlt években is nagy meglepetéseket okozott: itt volt életem első hole-shot-ja, itt álltam először dobogón bajnoki futamon, és idén egy első futam első hely és összetett dobogó legfelső foka. Az első futam rajtja előtt közvetlenül "leszakadt" az ég... Mindig is szerettem a laza talajú pályákat,de ez nagyon lazára sikeredett aznap..... Rz a futam a jó gumikról és a megfontolt nyomválasztásokról szólt. A második futamra kicsit felszáradt a sár  nagyon fogóssá vált a talaj és a leintésig harcban álltam Varga Levivel (#11).
-Őrbottyán2 EuroCup-on a tavalyi nagy terveimet sajnos nem tudtam teljesíteni, hogy ezen a versenyen a midsize-kategóriában is rajtgép mögé álljak... Nem lett kész a másik motorom,de abban a nagy melegben a saját kategóriám is nagy kihívás volt, és az észt lányok is megkeverték a port aznap...



-Székkutas egy új, és nekünk pitbike-osoknak szokatlan akadályokkal teletűzdelt állomása volt a bajnokságnak. Nagyon technikás és tempós pálya,jó talajjal... Nagyon tanulságos és izgalmas verseny volt, bár a nagy motorok nyomai néhol megvicceltek.
-A kőszárhegyi verseny előtti hétvégéket motoros edzésekkel tudtam tölteni, ami kicsit helyrerakta a kissé hiányzó kondíciómat, sikerült egy kisebb sérülést is összeszednem ami még a versenyen is "kisértett" és így inkább próbáltam a biztonságra és az egyenletes teljesítményre törekedni. Az első edzésen az éjszakai esőzés miatt kissé mély volt még a sár és elég mély nyomok alakultak ki. A mért edzésen és a futamokban próbáltam a lehetőségekhez képest tempót motorozni,de ez nem volt elég a dobogós helyezéshez. Kicsit csalódott vagyok, hogy így az utolsó versenyemre rányomta a bélyegét ez a sérülés, mert a verseny előtt még elég szoros volt a pontállás.
A jövő... A 2014-es évet szeretném még a Sport 140-ben tölteni...dobni magamról vagy 10kg-ot.. A távlati tervek lassan beérnek és remélem összejön, hogy néhány versenyen a midsize-kategóriában is rajthoz tudok majd állni és egy-két külföldi verseny is tervben van...
Ezúton szeretnék köszönetet mondani mindenkinek aki segít és segített a 2013-as évben. Reméljük a legjobbakat a jövő évre nézve: hogy bővül a létszám és ezután is ilyen színvonalas versenyeken vehetünk részt,mint eddig... 

Külön köszönet: Pitbike.hu(az új mociért), Mx-Flash(a "fényruhákért") 
..Molnár Petinek ezúton is jobbulást és mielőbbi felépülést.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése