Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 11., hétfő

Cseh bajnokság résztvevőnek beszámolói

Török Márkó #199
1. Török Márkó # 199 (Elit kategória)

"Tavaly én már voltam Csehországban. Élveztem is, sikeres is voltam valamennyire. Ide is kb. ezekkel a reményekkel érkeztem. Várakozásaim szerint: jó pálya, jó rendezés, de a helyezésem elmarad a tavalyitól, mert idén Elit kategóriában készültem nevezni, ami kint a profi kategória.
Mint mindig, a verseny előtti nap érkeztünk. Könnyen odataláltunk. Nekem ami furcsa volt, hogy nem volt pályazár, és így már pénteken be tudtam gyakorolni a pályát. A sasinkovo-i  pálya nem fog beletartozni a kedvenceim közé, de végig lehetett menni rajta.
Eljött a verseny napja. A nap elején felmerült, hogy  juniorban indulok, de megbeszéltem faterral és arra a döntésre jutottunk, mégis az Elitbe nevezünk. Azt hozzátenném, hogy kategóriám egyik versenyzője világkupán is indult. Edzéseken csak végiggurultam. Az első futam rajtja nem sikerült, de 5.- ként tudtam zárni a futamot, ami szerintem jó eredmény, figyelmembe véve azt a tényezőt is, hogy  esett az eső. A 2. futamban a rajtnál jól tudtam eljönni: 4.-nek. Sajnos sár volt és elestem, ami nem is lett volna nagy gond, mert gyorsan felálltam, de ekkor észrevettem , hogy   a féktartó konzolom leesett , így a fékkar a földön landolt, amit egész futam alatt a lábam között kellett tartanom, mert megállni nem akartam. Emiatt sajnos 7.-nek zártam a futamot.
Összesítettben 5. lettem. Örültem ennek a helyezésnek, mert szerintem nem rossz eredmény.

Külön szeretnék gratulálni Kiss Józsefnek aki 3. lett a veterán kategóriában.Szeretném megköszönni a csapatomnak a Pitbike.hu-nak és Édesapámnak aki elvisz minden versenyre."

további beszámolókat : itt olvashattok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése