Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 4., hétfő

Buzás Péter BuBu #183 sport 140 kategória

    • Buzás Péter Bubu #183
      A tavalyi év, és az idei első forduló technikai problémáit magam mögött hagyva próbáltam magamból a legtöbbet kihozni, ami úgy érzem a kisebb kondicionális problémákat leszámítva sikerült is...
      Az elmúlt hétvégén sikerül leedzenünk a pályát, akkor még kicsit máshogy nézett ki nyomvonal, de az edzések alkalmával gyorsan megszoktam a változást, és külön örültem ennek a pihizős szakasznak...
      -Az első futamban sikerült jó rajthelyet választanom és nagyon jól sikerült eljönnöm....bár Kiss Dávidot nem tudtam volna megfogni, mégis izgalmas futamot mentünk Vidovics Ádámmal...az utolsó néhány körben kis "kondi"-problémával küzdöttem, de a befutóig sikerült megtartanom a 2. pozíciót, és magamhoz képest elég jó tempót mentem...
      -A második futamban szintén jól sikerült a rajt. 2.-nak sikerült elfordulnom a kategóriámban...a futam alatt Molnár Petivel harcoltunk egy jót. Hol én hibáztam és beért, hol ő, és én léptem el...
      Mankovics Laci & Buzás Péter
      Nagyon izgalmas verseny volt. Bár sajnálom, hogy csapattársam Varga Zsolti motorproblémák miatt volt kénytelen kiállni, és hogy a tavalyi kategóriatársakból Jósa Viktor még csak lábadozik és nem a rajtrácson állt...
      Mankovics Lacinak és Varga Zsolti barátaimnak ezúton is szeretném megköszönni, hogy helyretettek agyban és technikai tanácsokkal segítettek....
      További Thx.:Godó Lacinak a transzportálásért és a csapat többi tagjának,Pitbike.hu-nak az alkatrészekért ,Mx-Flash Attinak a ruháért és a Monster Energy-nek, hogy támogatja a sorozatot...

      Thx..Buzás Péter#183/BuBu/

      köszönöm a lehetőséget...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése