Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 5., kedd

Matula Gábor Sport 140 kategória

Matula Gábor #223
"Nem is tudom mit írjak így most először. Először is köszönöm szépen, hogy részt vehettem egy ilyen jó kis versenyen. Ezeken a versenyeken úgy érzem, mintha egy nagy család venne körül, mivel akikeket ismerek jobban, és akiket kevésbé, mindannyian nagyon közvetlenek és nagyon jó kapcsolatban vagyok velük.  Örülök, hogy elkezdtem ezt a sportot. A tavalyi évi első versenyem szintén Dunavecsén volt, így kissé már ismertem a terepet. A hátsó részen kialakított módosítással szerintem nagyon jól sikerült kis pálya lett. Az első és második futamban is jól elkaptam a rajtot hála istennek mindamellett, hogy az a blokkom, amivel mentem volna, előző nap beállt. Így egy másik blokkal mentem,  amit szombaton este 6 órákkor szereztem,és építettük be egy kedves barátommal Perger Mátéval. Hála neki így el tudtam indulni ezen a jó kis versenyen. Én 100%-ig meg voltam mindennel elégedve . Ezúton is szeretnék köszönetet mondani mindazoknak,  akik támogatnak ennek sportágban. Elsősorban az egész családomnak , szponzoromnak (Nagy Ferencnek ) és persze a barátoknak akik segítenek mindenben."

Matula Gábor

fotó: motoracing.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése