Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 5., kedd

Varga Levente junior kategória

Nagyon vártam már ezt a versenyt, mert a dunavecsei pálya nálam nagy kedvenc. 
Varga Levente #11 junior
Az első edzésen próbáltam belőni a kanyarokat, és begyakorolni a frissen csatolt részt.
A második edzésen igyekeztem már-már versenytempóban motorozni, emellett sikerült az új részt  is betanulni. Kicsit izgultam a rajt miatt, mert a rajtgép is új helyre került, puhább talajra, és az edzésen nem engedtek rajtolni. Szerencsére az első rajtot sikerült jól elkapnom, így összetettben másodiknak jöttem el Kiss Dávid (sport140) után. A pályát jól belocsolták a midsize futam előtt, ezért a mi futamunkra épp jó lett a talaj.
 Sikerült  szinte hiba nélkül végigmennem a futamot,  megtartani ezt a pozíciót és ezzel   kategóriámban az 1. helyet megszerezni. A második rajtom is jól sikerült. Ezután az volt a cél, hogy minél jobb tempót menjek, amit sikerült teljesíteni, így ismét egy futam- és egyben az egész versenygyőzelemmel gazdagodtam. 
A szervezés nagyon jó volt, az időterv nagyon jól ki volt mérve, a pálya nagyon jól fel volt készítve.
 Nagyon köszönöm a családomnak és a csapatomnak -Stefanics Ádámnak és szüleinek, Bakon Sándornak és szüleinek, Fodor Milánnak és apukájának - a támogatást és a szurkolást. Matern Balázs edzőmnek a felkészítést és a verseny közbeni biztatást, valamint a szervezőknek a jól megszervezett versenyt.

Varga Levente

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése