Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 21., csütörtök

Dunavecsei beszámoló Kiss Dávidtól

Kiss Dávid Sport 140 kategória

https://lh4.googleusercontent.com/-ZzhZPiHjfsk/T8uyxOI8jYI/AAAAAAAAFdo/XWmLOfi5SLU/s640/2012.06.03%20115.jpg
Kiss Dávid #616
"  Eléggé lefárasztott minket, helyi versenyzőket a verseny előtti pályakarbantartás.Fűnyírás, gépmunka, LOCSOLÁS, szalagozás.
Itt már nem volt bennem akkora izgalom mert nagyjából tudtam mire számítsak. Szerintem a pálya új nyomvonala nagyon jó lett. Az edzések itt is gond nélkül lezajlottak .A futamokon nem volt probléma, itt sem volt igazából ellenfél. Mentem a magam tempójában és próbáltam minél több embert lekörözni. Itthon én még nem versenyeztem, de nagyon jó volt hazai pályán, hazai szurkolók előtt menni és nyerni. Apun aggódtam egy kicsit ,mert a második futamban kapott egy hátsó defektet de szerencsére nagy előnye volt, így nyerni tudta ezt a futamot is.Szerintem nagyon jó kis verseny volt és már nagyon várom a következőt. Sok köszönetet szeretnék mondani apunak (101 Kiss Józsi) a sok segítségért a motorért a szervizelésért és mindenért!

 Köszönet a Motoactionnak és Monsternek .

Gratulálok a magyar csapatnak a kinti szereplésért és különösen apunak a dobogós helyezésért. (az öreg róka megint villantott:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése