Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 4., hétfő

Török Márkó #199 Midsize kategória

Török Márkó #199
fotó:  Stósz Levi 
"Az első edzésen belőttem magamnak a pályát, visszaszoktam a pitbike-ra, mert nagyon keveset edzettem vele.Második edzésen minél jobb időket próbáltam futni és átugrani a nagy asztalt. Az első futam előtt nagyon izgultam. Mikor megláttam hogy belocsolták a pályát, akkor egy kicsit elszomorodtam, mivel nem tudom mi értelme volt.
Szerintem a por az normális crossversenyen. A rajtnál jól jöttem el, 4.-nek és 3 körig tartottam is ezt. De a locsolásnak köszönhetően az egyik ugrató után elcsúsztam és annyi energiát vett el a motor felállítása, hogy nem tudtam utolérni őket és így 6.-nak végeztem.A második futamra kipihentem magam. A rajt előtt láttam, hogy már nincs sár, ez feldobott egy kicsit és a startom is jó volt. 4.-nek értem célba és így összetettben 4. lettem a nap végén.A pálya tetszett, de a locsolás miatt nagyon mérges voltam mert semmi értelme nem volt (szerintem). Örültem hogy eljött velünk Ragats Roland barátom is. Szeretném megköszönni édesapámnak és  a csapatomnak a pitbike.hu-nak a versenyen való részvételemet.    

 Török Márkó"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése