Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 4., hétfő

Kiss József #101 Senior kategória + versenyrendező

"Üdv. mindenkinek!

Kiss József  #101
Én a beszámolómat kétfelé bontanám: verseny rendezés illetve versenyzés, mivel most mind a kettőből ki kellett venni a részemet. 
Verseny rendezés: A pálya nyomvonala már régebben megszületett a fejemben , ez egy-két jó tanács hatására került megváltoztatásra. Már csütörtöktől szabin voltam, akkor kezdtük a fűnyírást a depóban illetve a pályán. Pénteken a dózeré volt a főszerep míg szombaton locsolás , karózás volt napirenden. A szalagozás vasárnapra maradt amit a verseny előtt végeztünk el. Megköszönöm a segítőimnek a munkájukat, segítségüket.

 Név szerint: Schreiner János, Kovács Krisztián, Csömöri László, Kiss Dávid, Szűcs Lajos, Szűcs Gábor, Kelcz Antal, Czérna Miklós Murányi Péter, Bakon Sándor. Valamint köszönet a Haslinger KFT-nek a szponzorációért, Balogh Józsefnek a munkagépért és a többi szponzornak is köszönjük a támogatást!

Az azért elgondolkodtató hogy a pitbike-osok közül már csak mi rendezünk versenyt!?

 Versenyzés: Nekem is új volt a pálya, mivel előtte nem motoroztunk rajta ilyen elsimított állapotban. Az edzések jól sikerültek , bár én úgy tudtam, hogy nem lesz időmérés ezért aztán nem is téptem a gázt a második edzésen. Szerintem a 12:30 -as kezdés korai volt. Kevés idő volt hagyva a locsolásra . 13 órára a pálya szépen felszikkadt volna ha várunk.  Igaz utólag könnyű okosnak lenni. Szóval a felvezető kör is meglepően alattomosan csúszott . Így a pálya szárazabb foltjait kihasználva próbáltam teljesíteni a futamot olyan nyomokon, amit előtte meg sem fordult a fejemben használni. Csak arra koncentráltam, hogy ne vétsek nagy hibákat és, hogy a kategóriatársaimat magam mögött tudjam, így viszonylag sokat nézegettem hátra is. A futam végére javult a pálya, így már egy elfogadható tempót motorozva elsőnek értem be a senior mezőnyből. 
A második futam rajtja meglehetősen biztonságira sikeredett. 5-6 helyen jöhettem el a rajttól majd két midsize-ost előztem az első két körben . Eközben a kategóriatársak elmaradtak. Tudtam diktálni a saját tempómat. A vége előtt két és fél körrel az egyik átugró utáni kigyorsításkor majd kibródszájdolt alólam a motor , ekkor vettem észre hogy hátsó defektem van , ami ezen a kemény talajú pályán nem volt valami biztató. Próbáltam elfogadható tempóban teljesíteni a hátralévő távot, ekkor sorra előztek vissza a midsize-os versenyzők.  Hátratekintve már láttam Kelcz Antalt (181). A célnál a +1 kört mutatták be nekem ,majd meglepődve láttam hogy a mezőny már nem jön több kört. Mögöttem intették le a versenyfutamot megnyerő Ragats Rolit , így én nem kaptam kört tőle, míg a többi senior igen. Az utolsó kört óvatosan gurultam végig, és így kis szerencsével a második futamot az első helyen fejezhettem be. 

Köszönet a szurkolóknak a biztatásért a Motoactionnak a nagyon jó technikáért a Monsternek a különdíjért (sárgát szerettem volna)!

 Kiss József"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése