Ha már hallottad, de nem tudod pontosan miről is van szó... Ha szereted a technikai sportokat, de eddig úgy hitted elérhetetlen számodra... Ha jó társaságra és egy kis adrenalinlöketre vágysz, de nem riadsz meg a kemény munkától sem, ami mindezek eléréséhez vezető úton vár...

2012. június 5., kedd

Ragats Roland (midsize kategória ) MX1 versenyző

Ragats Roland MX1 versenyző
"Mindenképp ki szerettem volna próbálni a motorozás-e műfaját is, és ezen a hétvégén volt rá lehetőségem mivel nem volt crossverseny. Nagyon élvezetes volt. Hogy egy ilyen kis pályán, kisebb ugratókkal milyen remekül el tud bohóckodni az ember :)!
Az időmérő edzésen sikerült 4 mp-es előnyt szerezni a 2.-kal szemben. Őszintén szólva mikor ezt láttam nagyon meglepett a dolog, mert az én motorom nem szabja szét a vázat a lóerőktől, meg140ccm is csontszéria motor. Motor téren nagyon nagy hátrányom volt a többiekkel szemben, de mivel én már jó pár éve motorozok versenyszerűen -2 éve első osztály kategóriában-  így van némi  tapasztalatom, ami -még ha a motorom  gyenge is-  elegendő volt. Mind a 2 futamban nagyon rosszul startoltam motorom miatt, de sikerült hamar felhozni a hátrányomat és az első futamban 3. helyen értem be míg a 2. futamot sikerült megnyernem. Szervezésre panasz nem lehet, mert nagyon a toppon ment minden. Egy kicsit túllocsolták az első futamunkat,de meg lehet érteni a szervezők döntését: a nagy hőség miatt szükség volt a locsolásra, bár ezáltal míg az egyik kategóriába takony volt a másiknál már porzott a pálya.Sajnos erről nem tehet senki csakis az időjárás. 

Ragats Roland #28 és Csató Richárd #7
Nagyon köszönöm Matern Balázs segítségét a versenynapon, hogy a motoromat mindig felkészítette az edzésre és a versenyekre is egyaránt, és köszönöm "Lináéknak" hogy elmehettem velük egy ilyen versenyre."

Ragats Roland




Köszönjük, hogy itt voltál és izgalmas perceket szereztél a nézőknek. Reméljük  későbbiekben is részt veszel pitbike versenyeken, ha időd engedi :) (szerk.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése